سعی کنید از کسی که دوستون نداره دست بکشید،هیچوقت نمیتونیم خودمون رو به زور مال کسی کنیم.موندن پای کسی که شمارو نمیخواد فقط شمارو از بین میبره و عمرتون پای یه ادم بی ارزش تلف میشه.دیر میفهمید که اون آدم اصلا ارزش این همه غم و اشک رو نداشت
یه سریال میدیدم که یهو پسره برگشت به مادرش گفت:
"منو میبینی؟من بیست سالمه اما اندازه چهل سال غصه خوردم،ورزش کردم،سریال دیدم،مهمونی رفتم،اما همیشه قلبم غصه داشت.باور کن من اگه پیر بشم هیچوقت دلم برای جوونیم تنگ نمیشه."
و چقدر حالش شبیه حال همه ی ما بود.
یروز میفهمی حتی همونی که بخاطرش از
کلِ زندگیت میگذری، حاضر نیست از غرور
مضحکش بخاطرت بگذره.
بازی روزگار رو نمیفهمم!
من تو رو دوست دارم؛ تو دیگری رو؛ دیگری منو؛
و همه ما تنهاییم!