eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
مثلا اونی ک رفته از در بیاد تو بگه: من زنده ام؛همه ی اینا شوخی بود :)
و ‏ما به کسانی که قصد ماندن نداشتند احساس عمیق‌ تری پیدا کردیم . .
آخ ک چشات نقاشین:)!
اتاقم شده کافه تخت و بالشتم شدن رفیقام آهنگ هامم شدن قهوه همینقدر زیبا:)))
آندیا!
از لحاظ زیبایی:))
از‌لحاظ‌زیبایی؛
و بی تو جهان هم خالیست؛
سعی کنید از کسی که دوستون نداره دست بکشید،هیچوقت نمیتونیم خودمون رو به زور مال کسی کنیم.موندن پای کسی که شمارو نمیخواد فقط شمارو از بین میبره و عمرتون پای یه ادم بی ارزش تلف میشه.دیر میفهمید که اون آدم اصلا ارزش این همه غم و اشک رو نداشت
معده درد دیگه برا من بیماری نیست؛ لایف استایله.
یه سریال میدیدم که یهو پسره برگشت به مادرش گفت: "منو میبینی؟من بیست سالمه اما اندازه چهل سال غصه خوردم،ورزش کردم،سریال دیدم،مهمونی رفتم،اما همیشه قلبم غصه داشت.باور کن من اگه پیر بشم هیچوقت دلم برای جوونیم تنگ نمیشه." و چقدر حالش شبیه حال همه ی ما بود.
یروز میفهمی حتی همونی که بخاطرش از کلِ زندگیت میگذری، حاضر نیست از غرور مضحکش بخاطرت بگذره.
بازی روزگار رو نمیفهمم! من تو رو دوست دارم؛ تو دیگری رو؛ دیگری منو؛ و همه ما تنهاییم!