eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش یکی تو بچگیم بهم میگفت: "تا میتونی زندگی کن آینده از الان خیلی سخت تره"
اما شادمهر عشق رو اینجوری توصیف میکنه: ای همه ی وجودِ من.. نبود تو، نبود من:)
در من بسیاری چیز ها از بین رفته اند که فکر میگردم تا ابد ماندگارند.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از‌لحاظ‌زیبایی؛
توکتاب‌دسته‌دلقک‌ها‌نویسنده‌چقدرقشنگ‌میگه : یه‌جایی‌هست‌در‌زندگی ، که دلت‌گرفته ولی‌مجبوری‌بخندی و شاد‌باشی : بهش‌میگن ‌'اوجِ‌ناراحتی ، دلتنگی ... !
دلم میخاد مامانمو داغ دار کنم اینجوری شاید درد هایی ک میکشیدمو بفهمه.
و این بود شروع داستان ما؛ چشاش:)
در دلم میماند حسرتِ داشتن تو!
یه ادمایی تو زندگیم راه دادم ک حضرت نوح تو کشتیش راه نداده بود🗿
پیر شد دلِ ما؛ گرچه آغازِ جوانیست.