eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
در من بسیاری چیز ها از بین رفته اند که فکر میگردم تا ابد ماندگارند.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از‌لحاظ‌زیبایی؛
توکتاب‌دسته‌دلقک‌ها‌نویسنده‌چقدرقشنگ‌میگه : یه‌جایی‌هست‌در‌زندگی ، که دلت‌گرفته ولی‌مجبوری‌بخندی و شاد‌باشی : بهش‌میگن ‌'اوجِ‌ناراحتی ، دلتنگی ... !
دلم میخاد مامانمو داغ دار کنم اینجوری شاید درد هایی ک میکشیدمو بفهمه.
و این بود شروع داستان ما؛ چشاش:)
در دلم میماند حسرتِ داشتن تو!
یه ادمایی تو زندگیم راه دادم ک حضرت نوح تو کشتیش راه نداده بود🗿
پیر شد دلِ ما؛ گرچه آغازِ جوانیست.
روانشناس لبخندی زد و گفت: دلت براش تنگ شده؟ مکث کردم؛مگه میشه آدم دلش برای همه جونش تنگ نشه؟ با این حال قاطعانه گفتم: نه! دقیق تر نگام کرد و گفت: مطمئنی؟ دیگه نمیتونستم تحمل کنم؛اشک از چشمام سرازیر شد و روی گونه هام ریختن. پرسیدم: عاشق شدی؟ تلخ لبخندی زد و گفت: به اندازه ی موهای سرم!اما همه ی این عشق ها برا یه نفر بود. پرسیدم: ب عشقت رسیدی؟! این بار اون اشک تو چشماش حلقه زد. جواب داد: نه اون زیر خروارها خاک آروم خوابیده:)) حال میفهمم حالِ روانشناسی ک خودش افسرده است..
احساساتمون رو مخفی میکنیم... اما یادمون میره که چشمامون حرف میزنن