eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تنهاواکنشی‌که‌میتونم‌به‌اتفاقایِ‌اخیر‌زندگیم‌نشون‌بدم ؛ اینه‌ک‌بگیرم‌بخوابم ؛)!.
شخصیت بار گرانیست به هر کس ندهند.
توکه‌با‌همه‌بجز‌مَن‌مهربونی ؛ یکمم‌منو‌نوازش‌کن ؛)
اگردیدی همه چی زیباست بدون مستی ؛)!.
تابستون‌هیچوقت‌فصل‌شادی‌نبوده ؛ حداقل‌برایِ‌منی که توی‌این‌فصل‌ازهمیشه تنهاتر و غمگین‌ترم .
و تو؛ همانی که بودنت خاطرم است؛
خواستم بگم آدم میتونه حالش خوب نباشه ولی آرایش کنه، آدم میتونه حالش خوب نباشه اما بره مهمونی، آدم میتونه حالش خوب نباشه ولی.. بره سفر،بره کافه،بره رستوران. کی از دل کی خبر داره!
من 80% زندگیمو توی اتاقم تنها بودم بهت قول میدم اونقدرام که فکر میکنی بهت نیاز ندارم.
تا یه دونه لباس رنگی نپوشی نمی‌دونی که مشکی زیادم بهت نمیاد. تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمی‌شی که ادمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا کارما و نتیجه اشتباهاتت رو نبینی بیدار نمیشی و بازم به همون مسیر اشتباه ادامه میدی. تا قلبت نشکنه به خودت نمیای چون لازمه رسیدن به خودشناسی تجربه و عبور کردن از رنجه. تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم سخته. تا تجربه نکنی نمیتونی خودت رو از سیکل معیوب خارج کنی.
برای عشق های تمام شده تنها یک چیز می توان گفت و آن اینکه: به هر حال زیبا بود..
هدایت شده از آندیا!
اینجا ازین آمار تکون بخوره صلوات؛
هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره . رسالت پرده برداشتن از حماقت ها ، نقطه ضعف ها ، بی عقلی ها و حتی خصلت های بد و خوب ما! اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون ، خوش باوری ها ، بد جنسی ها و حتی حماقت های خودمون میخوریم! آدم ها وسیله‌ن برای شناخت ما به خودمون ...