هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره . رسالت پرده برداشتن از حماقت ها ، نقطه ضعف ها ، بی عقلی ها و حتی خصلت های بد و خوب ما! اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون ، خوش باوری ها ، بد جنسی ها و حتی حماقت های خودمون میخوریم!
آدم ها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون ...
میدونی؟اصن گور بابای هرچی غم و غصه
هر وقت به تهش رسیدی،به این فکر کن
که هنوز کلی راه های نرفته داری..
هنوز کلی کافه نرفتی..
هنوز کلی آدم هست که ندیدی..
نرسیده هنوز اون روزی ک سوار ماشینِ مورد علاقه ات بشی!
نیومده هنوز اون روزی که با ذوق تو
خیابون شهری که دوست داری قدم بزنی!
آره کلی چیزای خوب هست که واسه خودتِ و هنوز نرسیده!
اگه رسیدی به ته اش یه لبخند بزنُ
واسه حسایی که هیچوقت تجربه اش نکردی ، ادامه بده!
برنده کسیه که جا نزده.
بعضیا رفتارشون باعث میشه دیگه هیچوقت مثل قبل دوسشون نداشته باشیم اما همیشه دلمون واسه اون موقع ک دوسشون داشتیم تنگ میشه..