eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
برای عشق های تمام شده تنها یک چیز می توان گفت و آن اینکه: به هر حال زیبا بود..
هدایت شده از آندیا!
اینجا ازین آمار تکون بخوره صلوات؛
هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه! هر آدمی یک رسالتی داره . رسالت پرده برداشتن از حماقت ها ، نقطه ضعف ها ، بی عقلی ها و حتی خصلت های بد و خوب ما! اگر ضربه میخوریم در واقع از خودمون ، خوش باوری ها ، بد جنسی ها و حتی حماقت های خودمون میخوریم! آدم ها وسیله‌ن برای شناخت ما به خودمون ...
میدونی؟اصن گور بابای هرچی غم و غصه هر وقت به تهش رسیدی،به این فکر کن که هنوز کلی راه های نرفته داری.. هنوز کلی کافه نرفتی.. هنوز کلی آدم هست که ندیدی.. نرسیده هنوز اون روزی ک سوار ماشینِ مورد علاقه ات بشی! نیومده هنوز اون روزی که با ذوق تو خیابون شهری که دوست داری قدم بزنی! آره کلی چیزای خوب هست که واسه خودتِ و هنوز نرسیده! اگه رسیدی به ته اش یه لبخند بزنُ واسه حسایی که هیچوقت تجربه اش نکردی ، ادامه بده! برنده کسیه که جا نزده.
ماه و شب باشند شاهد من‌ ‌، که من ، هیچ شبی را بی یاد تو سر نکردم.
یچیزایی با لبخند و خنده تعریف میکنم که واسه ثانیه به ثانیه ش گریه کردم.
بعضیا رفتارشون باعث میشه دیگه هیچوقت مثل قبل دوسشون نداشته باشیم اما همیشه دلمون واسه اون موقع ک دوسشون داشتیم تنگ میشه..
دیگه هیچ انگیزه ای برای ادامه دادن ندارم.
مثل ِ آن‌مراداب ِ غمگینی‌که‌نیلوفر‌نداشت ؛ حال ِ من‌بدبود اما هیچ‌‌کس‌باور‌نداشت.