بعضیا رفتارشون باعث میشه دیگه هیچوقت مثل قبل دوسشون نداشته باشیم اما همیشه دلمون واسه اون موقع ک دوسشون داشتیم تنگ میشه..
الان حالم اینجوریه که
نه نیاز به دلداری دارم
نه نیاز به دلیل منطقی
واسه آروم شدنِ حالم
فقط هی از خودم میپرسم
اصن چیشد که اینطور شد؟
کمتر کسی هست که یه فیلم هشت ساعته رو نگاه میکنه
اما خیلیا یه سریال هشت قسمتی رو میبینن!
همه خوبیاتو یه جا واسه کسی خرج نکن!
ظرفیتشو ندارن.