eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما خود شکسته‌ایم چه باشد شکست ما .
همسایه ها یکی از پیام هارو فور میزنید ازین آمار دربیایم؟..
یه سری دوست داشتنا هستن که هیچوقت تکرار نمیشن ، یعنی یه دوره‌ای از زندگیت یه‌سری‌ها رو جوری دوست داشتی که هیچوقت کسی رو به اندازه اون یه نفر دوست نداشتی ، هیچکس به اندازه اون یه نفر برات مهم نبوده، و همیشه اون یه نفر بوده که با همه آدما فرق داشته برات . .
‌برای تو چه بگویم؟ بگویم زخمم آن‌ قدر عمیق شده که می‌توان در آن درختی کاشت؟! بگویم غمگینمُ مرگ کاری نمی‌کند؟
باگ‌اصلیِ‌زندگی‌اونجاست ک اتفاقایِ‌خوب‌دونه‌دونه‌میوفتن و واسه‌هرکدومشون‌بایدکلی‌تلاش‌کنی و زحمت بکشی ، ولی‌اتفاقایِ‌بد ؛ معمولا‌همه‌شون‌باهم‌بهت‌حمله‌میکنن و کلاازپا درمیارنت.
"آدمارونبایددوست‌داشت. آدمارونبایدبوسید. آدمارونبایدبغل‌کرد. آدمارونبایدمهم‌کرد." آدماروفقط‌بایدنگاه‌کرد و گذرکرد !
گفتن : "هواتودارم" بنظرم‌قشنگ‌ترین‌ مدلِ دوست‌دارمه ، یه‌جهان‌ دلگرمی توشه اصلا‌دلِ‌آدم‌روبدبجوری قرص میکنه ؛)!.
ماکه‌همش‌دلمون‌تنگته.. حالا‌تو‌هی‌نباش‌ببینم‌آخرش‌کجای‌دنیاردمیگیری!
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
من حال همرو خوب میکنم.. حتی اگه اونا رو نشناسم! اما میدونی چیه؟ وقتی خودم حالم بده،یه فرقی با اونا دارم، اونا موقعِ درد منُ دارن؛ منم منُ دارم.
کجامیروی؟ به‌دنبالِ‌کیستی؟ برگرد . . تومعشوقه‌ات‌رادرآیینه‌جاگذاشته‌ای . . !