eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من کسی رو ندارم براش مهم باشم پین گوشیش باشم یهو پی ام بده بی مقدمه بگه دوست دارم شبا اولین نفر بگه خوب بخوابی صبح بگه هنوز بیدار نشدی. آف شدم نگرانم بشه من ندارم ولی اگه تو داری مراقبش باش:)
یکی‌امروزطلاق‌گرفت و یکی‌امروزازدواج‌کرد هردوبرایِ‌خوشبختی‌گامی‌برداشتند ؛)!.
اینکه یادت بیاد یه زمانی شاد بودی،غمگین ترت میکنه.
یک سال پیش، همه چیز متفاوت بود. و حالا که به عقب نگاه میکنم، میفهمم که یک سال میتونه خیلی کارا با یه آدم بکنه.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
از لحاظ زیبایی؛
‏شازده کوچولو پرسید : چرا آدما وقتی میفهمن بودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن ؟ روباه گفت : خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه آدم نیستن دیگه
کسی‌ را نیازارید ؛ زیراکه‌همه‌ی‌دل‌ها‌بقدرِ‌کافی‌‌پرازدردند !
من عادت ندارم گریه کنم ولی اگه دیدی واست گریه کردم بدون خیلی واسم مهمی!
با منی که سلاحی در برابرت ندارم نجنگ. نجنگ پاره تنم! نجنگ..:)
اگه بخوام از حال الانم بهت بگم باید بگم خیلی وقته که نمیدونم چی میخوام سِر شدم نسبت به اتفاقات حوصله بحث و جدل ندارم و ترجیح میدم دائما تو کوچه ی علی چپ قدم بزنم حال آدم های جدید رو ندارم و دوست دارم فقط همین چند نفر کنارم باشن حوصله خونه ندارم ولی حوصله ی بیرون هم ندارم نمیخندم ولی گریه هم نمیکنم خوابم نمیاد ولی از بی خوابی هلاکم دلم یه مسافرت طولانی میخواد اما اگه همین الان بهم بگن پاشو بریم نمیرم دلم شلوغی میخواد ولی تنهایی رو به هرچیز و هر کسی ترجیح میدم..