eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
و اما نیمه شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست و از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته اند..
-اسلحه؟ +نه‌مرسی‌حرفاتون‌هست !
قشنگی‌آدما تودلشونه ؛ نه‌صورتشون؛)
اگه سه شین‌نبودن ، شب‌هاچجوری‌خوابم‌میبرد ؟؛).
سه تا شین! شادمهر ، شایع ، شروین ؛)
مهم‌ترين‌درسى‌كه‌از‌زندگى‌آموختم ؛ اين‌بود كه هيچ‌كس‌شبيهِ‌حرف‌هايش‌نيست . !
لیلا که شدی حال مرا میفهمی؛ مجنون تمام قصه ها نامردند!
این شبه صبح نشد؛ یه روز خوب نیومد؛ آدم به آدم نرسید؛ زمین گرد نبود؛ به مو رسید پاره هم شد.
به‌قول سورنا : قشنگ‌بودبااینکه‌سرکاری‌بود؛)
یادمه میگفت هیچکس دوستش نداره یه جورایی عجیب احساس تنهایی میکرد همش با خودم میگفتم مگه میشه کسی دوستش نداشته باشه؟! اون که چیزی کم نداره دورش هم شلوغه.. حالا چند سالی از اون روز ها میگذره و من حرفاشو با بند بند وجودم درک کردم راستش خودم به دردش دچار شدم اون راست می‌گفت هیچکس دوستش نداشت یعنی.. اون اصل کاریه دوستش نداشت.