ولی میتونم بگم مودی بودن واقعا مزخرفه
اینکه هم بخوای تنها باشی و هم بخوای تو ی جمع پر از جمعیت باشی
شاید اونی که داری براش میجنگی تو قسمتِ داستانت نیست.
شاید داری برای یه آدمِ اشتباه؛ همه ی توانتو میزاری تا پیروز بشی .
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمیم بگیرن دیگه نخوانت حتی اگه شب قبل حاضر بودن برات بمیرن!
دنیا همینقد بی رحمه !