شاید اونی که داری براش میجنگی تو قسمتِ داستانت نیست.
شاید داری برای یه آدمِ اشتباه؛ همه ی توانتو میزاری تا پیروز بشی .
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمیم بگیرن دیگه نخوانت حتی اگه شب قبل حاضر بودن برات بمیرن!
دنیا همینقد بی رحمه !
آندیا!
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمی
فقط ؛ تو چرا انقد بی رحم بودی؟
هیچکس یکباره سقوط نمیکند، یکباره وا نمی دهد، یکباره خسته نمی شود, انسان آهسته آهسته عقب نشینی میکند.