شاید اونی که داری براش میجنگی تو قسمتِ داستانت نیست.
شاید داری برای یه آدمِ اشتباه؛ همه ی توانتو میزاری تا پیروز بشی .
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمیم بگیرن دیگه نخوانت حتی اگه شب قبل حاضر بودن برات بمیرن!
دنیا همینقد بی رحمه !
آندیا!
آدما یهو میرن ؛ یهو خسته میشن ؛ یهو ممکنه دیگه دوستت نداشته باشن ؛ ممکنه صبح که از خواب پا میشن تصمی
فقط ؛ تو چرا انقد بی رحم بودی؟
هیچکس یکباره سقوط نمیکند، یکباره وا نمی دهد، یکباره خسته نمی شود, انسان آهسته آهسته عقب نشینی میکند.
ما دنبال تغییر نیستیم چون اگه روحیه عوض کردن چیزی و داشتیم الان اینجا دربارهش حرف نمیزدیم و روش کار میکردیم ، ما مرده ایم همین الانشم . !
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/