eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏اینها را اینجا می‌نویسم که بعدها ببینی قبل از تو هم همینقدر غمگین بودم .
از لحاظ امروز . . .
‏هیچکس یکباره سقوط نمیکند، یکباره وا نمی دهد، یکباره خسته نمی شود, انسان آهسته آهسته عقب نشینی میکند.
ما دنبال تغییر نیستیم چون اگه روحیه عوض کردن چیزی و داشتیم الان اینجا درباره‌ش حرف نمیزدیم و روش کار میکردیم ‌، ما مرده ایم همین الانشم ‌. ‌!
غوطه در غم میزنم، اسمش گذار زندگیست؛
از همون کسی که انتظار ندارید ؛ انتظار داشته باشید .
بدترین خودکشی، خیال پردازیه بیهودست؛!
فریادها به سکوت و سکوت‌ها به سردرد تبدیل شد.
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/
بهم گفت:چرا شب‌ها نمیخوابی؟! چیزی نگفتم دوباره پرسید:چرا از خوابیدن میترسی ؟چرا فرار میکنی؟ این دفعه تو چشماش نگاه کردم و بهش گفتم:تو خواب چیزایی رو میبینم که تو واقعیت زندگیم نیستن و این منو اذیت میکنه نمیدونم چرا بعد اون شب دیگه حتی خودشم نمیخوابید..!
یه افسانه هست که میگه: غم و اندوه برای ده نفر از آدم‌ها هر وقت که ماه کامل می‌شه تموم می‌شه؛!
‏قبلنا زندگی سختی‌هایی داشت الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگی‌هایی هم داره به ندرت!