eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
پس از اندوه هایمان، همچون بهار زنده خواهیم شد انگار که هرگز مزه ی تلخی را نچشیدیم..!
زندگی داره هر روز "کی فکرشو میکرد" تر میشه.
تجربه‌ثابت‌کردشيرين‌ترين‌کلمها‌بيشتر دروغ‌بود:)
مشکل اینجاست که من میدونم بد ترین شب هم بالاخره صبح میشه میدونم دل شکسته مثل روز اول نه اما تکه هاش جمع میشه میدونم تنهایی هم میشه ادامه داد میدونم هیچکس بعد از رفتن کسی نمیمیره میدونم به هیچکس نمیشه اعتماد کرد میدونم تهش خودتی و خودت من همه ی اینها رو میدونم اما باز هم ضربه میخورم دلم میشکنه شب هام صبح نداره تنهایی برام سخته همه ی اینها رو میدونم اما هیچی درست نمیشه میدونی چرا؟! چون متاسفانه من برعکس شماها تو سینم به جای سنگ ، قلب دارم.
داغ‌یک‌عشق‌قدیمو‌اومدی‌تازه‌کردی شهرخاموش‌دلم‌رو‌تو‌پرآوازه‌کردی آتش‌این‌عشق‌کهنه‌دیگه‌خاکستری‌بود اومدی‌وقتی‌تو‌سینه‌نفس‌آخری‌بود
روزگاری‌بود آسمان ، آبی زمین‌پُر‌از برگ‌های‌خزان پرازلحظه‌های عاشقی‌بود هر‌زمان به‌آسمانش دل‌بستیم غروب‌کرد زمینش‌تَرَک‌خورد زمانش‌شد پُرازهوس دروغ ، خیانت حال ، کنج‌دیواری بزار‌همه فکر‌کنند‌بیماری همین‌کافی‌ست که‌خود‌می‌دانی ؛)
هدایت شده از آندیا!
اینجا ازین آمار تکون بخوره صلوات؛
من آدماییو دوست دارم و کنارشون میمونم که بهم اهمیت بدن، دلتنگم بشن، واسم وقت بزارن، نه آدمی که راه بیوفتم دنباشون بهشون بگم به منم توجه‌ کن.
آندیا!
از لحاظ زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
و میگفت: چشم‌ها پنجره روح هستند؛
ترسناکه که آدم به از دست دادنا عادت کنه، با نبودنا به‌راحتی کنار بیاد و دیگه فرقی به حالش نکنه کیو داره از دست میده.