eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بدترین خودکشی، خیال پردازیه بیهودست؛!
فریادها به سکوت و سکوت‌ها به سردرد تبدیل شد.
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/
بهم گفت:چرا شب‌ها نمیخوابی؟! چیزی نگفتم دوباره پرسید:چرا از خوابیدن میترسی ؟چرا فرار میکنی؟ این دفعه تو چشماش نگاه کردم و بهش گفتم:تو خواب چیزایی رو میبینم که تو واقعیت زندگیم نیستن و این منو اذیت میکنه نمیدونم چرا بعد اون شب دیگه حتی خودشم نمیخوابید..!
یه افسانه هست که میگه: غم و اندوه برای ده نفر از آدم‌ها هر وقت که ماه کامل می‌شه تموم می‌شه؛!
‏قبلنا زندگی سختی‌هایی داشت الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگی‌هایی هم داره به ندرت!
مهم‌ترین چیزی که هر آدم باید بلد باشه :"بیرون کشیدنه" هروقت،هرکس،هرجا،از هرچیزی که لازمه.
بدترین خودکشی، خیال پردازیه بیهودست؛!
‏کاش بند بیاد این مغز ورّاجم...
خودتونو از درمان روح و روانتون محروم نکنید! اگر حس میکنید مدت زیادیه حال روحیتون خوب نیست ، از چیزی لذت نمیبرید ، زود عصبی میشید ، توی روابطتون مشکل دارید ، اعتماد به نفس ندارید و... به روانشناس مراجعه کنید لطفا . روانشناس فقط برای آدم های روانی نیست این افکار غلط و اشتباه رو دور بریزید. مشکلات روحی فقط شامل افسردگی نمیشه خیلی گسترده تر از این بیماریه و به مرور به خودمون و اطرافیانمون آسیب میزنه . پس ازتون خواهش میکنم اگر حس میکنید گیر کردید و نمیدونید با زندگیتون دارید چیکار میکنید مخصوصااا تو این دوران حتما حتما به روانشناس مراجعه کنید . !
____________
ولی از آدمایی که ادعای رفیق بودن میکنن و نمیتونن درکت کنن متنفرم