دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/
بهم گفت:چرا شبها نمیخوابی؟!
چیزی نگفتم
دوباره پرسید:چرا از خوابیدن میترسی ؟چرا فرار میکنی؟
این دفعه تو چشماش نگاه کردم و بهش گفتم:تو خواب چیزایی رو میبینم که تو واقعیت زندگیم نیستن و این منو اذیت میکنه
نمیدونم چرا بعد اون شب دیگه حتی خودشم نمیخوابید..!
یه افسانه هست که میگه: غم و اندوه برای ده نفر از آدمها هر وقت که ماه کامل میشه تموم میشه؛!
قبلنا زندگی سختیهایی داشت
الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگیهایی هم داره به ندرت!
مهمترین چیزی که هر آدم باید بلد باشه :"بیرون کشیدنه"
هروقت،هرکس،هرجا،از هرچیزی که لازمه.
خودتونو از درمان روح و روانتون محروم نکنید!
اگر حس میکنید مدت زیادیه حال روحیتون خوب نیست ، از چیزی لذت نمیبرید ، زود عصبی میشید ، توی روابطتون مشکل دارید ، اعتماد به نفس ندارید و...
به روانشناس مراجعه کنید لطفا .
روانشناس فقط برای آدم های روانی نیست این افکار غلط و اشتباه رو دور بریزید. مشکلات روحی فقط شامل افسردگی نمیشه خیلی گسترده تر از این بیماریه و به مرور به خودمون و اطرافیانمون آسیب میزنه .
پس ازتون خواهش میکنم اگر حس میکنید گیر کردید و نمیدونید با زندگیتون دارید چیکار میکنید مخصوصااا تو این دوران حتما حتما به روانشناس مراجعه کنید . !