عوض شدن آدما همیشه به خاطر غرور و این چیزا نیست ،
بعضی وقتا آدما حوصله خودشونم ندارن...
توفکرمیکنیکهزخمایمنازمنآدم
ضعیفیمیسازن ،
ولیاونامنوقویترمیکنن!
هرکدومشونیهداستانیداره
و یهاسمرویادآوریمیکنه..!
اگه دروغاتونو به روتون نمیاریم واسه اینه که
حوصله نداریم دروغای جدیدی که واسه
توجیه دروغای قبلی میگین رو بشنویم.
الان اونجایی از قصهست که فروغ میگه:
نمیدانم چه بنویسم.
شاید اگر تو اینجا بودی اشکهایی را که حالا توی چشمهایم با زحمت نگه میدارم را روی دستهایت میریختم.