eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
نیازمندِ یکی‌ک‌‌باهاش‌فرارکنم‌‌برم‌یه‌جایِ‌دور؛)
‌+كيف بَنَيت نفسك ؟ - جرحاً علی جرح ! ‏+ چگونه خودت را ساختی ؟ ‏- زخم به زخم !
مابا‌آدمای‌اشتباه‌که‌موندنی‌نیستن‌خاطرات‌قشنگی‌ساختیم .
تو‌فکر‌میکنی‌که‌زخمای‌من‌ازمن‌آدم‌ ضعیفی‌میسازن ، ولی‌اونامنوقوی‌‌تر‌میکنن! هر‌کدومشون‌یه‌داستانی‌داره و یه‌اسم‌رویادآوری‌میکنه..!
آدم‌های‌شاد‌ داشته‌هاشونو‌میبینن. آدم‌های‌افسرده چیزهایی‌که‌ندارنن و میبینن !؛).
بقیه‌برات‌مرحمن ! ولی به‌قولِ شایع من‌برات‌یه‌دردم‌رو‌دردایِ‌دیگه ؛)
‏اگه دروغاتونو به روتون نمیاریم واسه اینه که حوصله نداریم دروغای جدیدی که واسه توجیه دروغای قبلی میگین‌ رو بشنویم.
الان اونجایی از قصه‌ست که فروغ میگه: نمی‌دانم چه بنویسم. شاید اگر تو اینجا بودی اشک‌هایی را که حالا توی چشم‌هایم با زحمت نگه می‌دارم را روی دست‌هایت می‌ریختم.
تمومه؟
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
به قول فروغ فرخزاد که میگه: در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام. گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم. ‏اما حقیقت این است که خسته هستم. ‏می‌خواهم فرار کنم. می‌خواهم بروم و ناپدید شوم...