شازدهکوچولو گفت :
هرکیدوستتدارهبرمیگرده؟
روباهگفت : نه ، هرکیپشیمونبشه
برمیگرده ، هرکیدوستتدارهمیمونه!
شب شده بود و منتظر خیره به جایی منتظر شب بخیری بود که شبش شاید به خیر بگذرد اما کسی..
همونجاییکه جوکر میگفت: «آدماتولحظهآخرنشونمیدنکهواقعاکیهستن»
بایدمیفهمیدیمشعورِآدماموقعجداییخیلیمهمترهازجذابیتِاوناتولحظهٔآشنایی...