eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
به قولِ فروغ فرخزاد..؛ «من از تو میمُردم، اما تو زندگانیِ من بودی‌...»
نابودت‌ میکنن‌ اونایی‌ که‌ آرومت‌ میکردن؛
شازده‌کوچولو گفت : هر‌کی‌دوستت‌داره‌برمیگرده؟ روباه‌گفت : نه ، هرکی‌پشیمون‌بشه برمیگرده ، هر‌کی‌دوستت‌داره‌میمونه!
آری این منم ، اما چه سود؟ او که در من بود دیگر نیست؛
خنده هامو نبین من از درون نابود شدم.
شب شده بود و منتظر خیره به جایی منتظر شب بخیری بود که شبش شاید به خیر بگذرد اما کسی..
به تنهایی که عادت میکنی از همه متنفر میشی.
و ما مردیم آنقدر که نبودی
معمولی‌ ترین‌ شبهاش‌ رویایی‌ ترین‌ شبهام‌ بود؛
‏همونجایی‌که جوکر میگفت: «آدماتو‌لحظه‌آخرنشون‌میدن‌که‌واقعا‌کی‌هستن» باید‌میفهمیدیم‌شعورِآدماموقع‌جدایی‌خیلی‌مهم‌تره‌ازجذابیتِ‌اوناتولحظهٔ‌آشنایی...
سراغ مرا هیچکس نمیگیرد؛ مگر نیمه شبی.. غصه ای! غمی! چیزی.