eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش برآمده از رویایی بودیم، یا شاید سرابی، به‌جای آن‌ که بخشی از واقعیت باشیم.
- در‌وقع‌مامنتظر ِبرگشتن ِهیچ‌آدمی‌نیستیم ؛ فقط‌منتظر ِبرگشت ِ‌خودمونیم‌که‌بااون‌آدم‌رفته!(:
قشنگ‌ترین‌تعریف‌دلتنگی‌که‌خوندم‌این‌بود : روحت‌یه‌جایی‌هست ، که‌جسمت‌اونجا‌نیست
ولی خب من همه دردامو با یه بیخیال حل کردم؛
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
از لحاظ زیبایی ؛
دلتنگی‌رااگرچاره‌بود ، ماییچاره‌نبودیم ؛).
کاش‌زندگی‌کردن‌مثل‌خریدن‌لباس‌بود اگه‌ازش‌خوشت‌نیومد‌نمیخریدیش.
من‌به‌آرامش‌وحشی‌ ِچشات‌مدیونم ؛)
بلاخره یه روزی یاد میگیری... که از دوستت دارم ساده رویا نسازی کلمات محدود به زمانن:)
چقد ریزش
پاشو یه آب به دست و صورت دلت بزن ؛ دلتو ببر بیرون بزار یه هوایی به سرش بخوره دنیاتو قشنگ کن . . آدما میان و میرن ، تو میمونی و دلت !