بلاخره یه روزی یاد میگیری...
که از دوستت دارم ساده رویا نسازی
کلمات محدود به زمانن:)
پاشو یه آب به دست و صورت دلت بزن ؛
دلتو ببر بیرون بزار یه هوایی به سرش بخوره
دنیاتو قشنگ کن . .
آدما میان و میرن ، تو میمونی و دلت !
ما دو خط موازی بودیم، به هم رسیدنمان قوانین جهان را عوض میکرد؛ باهم بودنمان باشد برای دنیایی دیگر.
غم و مظلومیت فقط اونجا که محمود درویش میگه؛
شاید برای تو چیز مهمی نبود،
اما قلبِ من بود.
هممون یه دردایی داریم که مختص به خودمونه ، نمیتونی بابتشون از کسی کمک بگیری و همه اش میشه فکر و خیال.