بهعنوانکسیکهچندینباربهآدمافرصتدادهمیگم :
ذاتانسانهاتغییرنمیکنه!
اگههمتغییرکرد ؛
منفعتشایجابکردهکهموقتتغییرکنه . . .
تنها چیزی که بهش اعتقاد دارم اینِ که ،
هیچوقت هیچفردی رو نمیشه واقعا شناخت ، ما فقط اون قسمتی از یك شخص رو میشناسیم که خودش اجازه به شناختن داده .
برای دریافت لینک گپ همسایگان برای حمایت و پست های فورواردی؛
به این آیدی پیامک دهید:@yousef_83
ولی بیاین قبول کنیم،هممون یه روزی برای یه کسی همه ی قوانین و حدودمون رو زیر پا گذاشتیم؛
کاشحداقلتودوران مهستی بهدنیااومدهبودممیرفتم کنسرتش میگفت :
"مثل تمومعالم"
دادمیزدم
"حالمنمخرابهخرابهخرابه"
یکمخالیمیشدم ؛)