آدما از رفتنتون ناراحت نمیشن از حالِ خوبی ک با خودتون میبرید،از ذوقِ وصف نشدنی ای ک با خودتون میبرید، از خوشیِ کوچکی ک داشتن و با خودتون میبرید ناراحت میشن.
زیاددرخاطراتدیگرانکنجکاوینکنید ،
درخاطراتهرشخصچیز هاییوجوددارد که حتی میترسد ؛ آنهارابرایخودشآشکارکند ؛)!.