آدما از رفتنتون ناراحت نمیشن از حالِ خوبی ک با خودتون میبرید،از ذوقِ وصف نشدنی ای ک با خودتون میبرید، از خوشیِ کوچکی ک داشتن و با خودتون میبرید ناراحت میشن.
زیاددرخاطراتدیگرانکنجکاوینکنید ،
درخاطراتهرشخصچیز هاییوجوددارد که حتی میترسد ؛ آنهارابرایخودشآشکارکند ؛)!.
قدر اونی که میگه عیب نداره باهم درستش می کنیم رو بدونید ..
کمتر کسی پیدا میشه که دنبال درست کردن باشه
بیشتر آدما دنبال چیزای حاضری هستن ..