eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
پشت‌ماشینِ‌نوشته‌بود : تاوان‌ندادید‌که‌میگید ، قشنگه؛)
سکوت گاهی به اندازه یک فریاد بلند است
سهم من از خورشید حضورت فقط دیدن غروب بود!
زندگی درد قشنگیست که جریان دارد!
این روزا‌ حالِ ویرگولُ دارم، خواستار‌‌‌ِ پایان‌؛محکوم‌ به‌ ادامه‌ دادن.
ماجرای نبودنت را شنیده ای؟!
قدر اونی که میگه عیب نداره باهم درستش می کنیم رو بدونید .. کمتر کسی پیدا میشه که دنبال درست کردن باشه بیشتر آدما دنبال چیزای حاضری هستن ..
کاش میشد روح روانمو از بدنم بکشم بیرون تا ببینی چیکارش کردی...
در میان هیاهوی این دنیا تنها آغوش تو آرامم خواهد کرد!..
همه‌ی آدما یه نیمه‌ی تاریک دارن یه نیمه‌ی روشن. یعنی تو وجود همه، خوبی هست بدی هم هست؛ حالا کم و بیشش تو هرکسی فرق داره ولی از هردو هست. این چیزییه که ما در کسی که دوستش داریم باید بپذریم؛ بپذریم که هیچ انسانی در دنیا کامل نیست؛ و اگه روزی حس کردیم عاشق یک‌نفر شدیم باید همه شخصیت، که شامل عیب و نقصهاشم میشه بپذیریم..