eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
قدر اونی که میگه عیب نداره باهم درستش می کنیم رو بدونید .. کمتر کسی پیدا میشه که دنبال درست کردن باشه بیشتر آدما دنبال چیزای حاضری هستن ..
کاش میشد روح روانمو از بدنم بکشم بیرون تا ببینی چیکارش کردی...
در میان هیاهوی این دنیا تنها آغوش تو آرامم خواهد کرد!..
همه‌ی آدما یه نیمه‌ی تاریک دارن یه نیمه‌ی روشن. یعنی تو وجود همه، خوبی هست بدی هم هست؛ حالا کم و بیشش تو هرکسی فرق داره ولی از هردو هست. این چیزییه که ما در کسی که دوستش داریم باید بپذریم؛ بپذریم که هیچ انسانی در دنیا کامل نیست؛ و اگه روزی حس کردیم عاشق یک‌نفر شدیم باید همه شخصیت، که شامل عیب و نقصهاشم میشه بپذیریم..
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
سعی کنید آدمایی که وقتی باهاشونید باعث میشن متوجه گذر زمان نشین رو نگه دارید؛
چه،سخته مرگ گل برای گلدون!:)
متاسفانه‌کسایی‌که‌با‌پول‌ددی‌زندگی‌میکنن ، هیچوقت‌نمیتونن‌لذت‌اولین‌مصاحبه ، اولین‌روزاستخدام و اولین‌حقوق‌رو‌تجربه‌کنن . عوضش‌امکانات‌مفت‌دارن ، که‌به‌مراتب‌از‌این‌چیزایی‌که‌من‌گفتم‌بهتره.💆🏻‍♀
بین اینکه دلم میخواد بغلت کنم یا با ماشین از روت رد شم موندم؛
چقدر حرف تو این سینه موند و تاریخش گذشت..
مثل ماهو خورشید هر دو در یک اسمان ولی بی هیچ دیداری...