همهی آدما یه نیمهی تاریک دارن یه نیمهی روشن.
یعنی تو وجود همه، خوبی هست بدی هم هست؛
حالا کم و بیشش تو هرکسی فرق داره ولی از هردو هست.
این چیزییه که ما در کسی که دوستش داریم باید بپذریم؛
بپذریم که هیچ انسانی در دنیا کامل نیست؛ و اگه روزی حس کردیم عاشق یکنفر شدیم باید همه شخصیت، که شامل عیب و نقصهاشم میشه بپذیریم..
متاسفانهکساییکهباپولددیزندگیمیکنن ، هیچوقتنمیتوننلذتاولینمصاحبه ، اولینروزاستخدام و اولینحقوقروتجربهکنن .
عوضشامکاناتمفتدارن ، کهبهمراتبازاینچیزاییکهمنگفتمبهتره.💆🏻♀