eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هی بخواهیم رسیدن را نتوانیم که چه؟!.
قصه دیدار ما دیدار ماه و آفتاب؛
مثل کبریت کشیدن در باد زندگی دشوار است من خلاف جهت آب شنا کردن را مثل یک معجزه باور دارم آخرین دانه کبریتم را میکشم در این باد هرچه باداباد
خودم را کشتم بدون آنکه خونی ریخته شود ؛ بدون آنکه سلولی در بدنم متوقف شود و بدون آنکه کسی برای نبودنم گریه کند و اوج اندوه آنان این بود که بگویند او دیگر آن آدم سابق نبود
اگه برنده کسیه ک دل میشکونه بازنده بودن و ترجیح میدم
دردبه‌مویر‌گاش‌رسیده‌بود،امّا‌هنوزلبخند‌میزد!
فصل‌هایِ آخرِ درد «بی‌تفاوتی» ست...!
شب یادآورِ شکنندگی ما بود‌‌...
‏نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم، یا از عاشقی دلتنگ تر! فقط میدانم "در آغوش منی بی آنکه باشی"...
من چه می‌دانستم،دلِ هركس دل نيست...
تعبیر رویا بلدی؟ بوسیدمت، لبخند زدی، رفتی...
من دلم برای تک تک لحظه هایی که با تو و کنار تو نفس میکشیدم تنگ شده... :)