ما فکر میکنیم آدمای ساکت شنوندههای خوبی هستن اما من خفه خون میگیرم تا آدما تنهام بذارن .
"دنیاپُرازآدماییه که دلتنگتریننولی
حاضرنیستنقبولکنناشتباهکردن و عذرخواهیکنن؛))"
گاهیتوبدترینشرایطتیکیمیادکهتومدتخیلیکوتاهی
ازکساییکهبیشترینمدتروباهاتبودنبهتنزدیکترمیشه ؛ ).
شازدهکوچولوپرسید :
دوستداشتنتومیخوایببریتوگور
باهاشچیکارکنیکهابرازشنمیکنی؟!
روباهگفت : مندیگهدوستداشتنندارم ؛ همهدوستداشتنامودادمبهیکیولیاونگمشونکرد ؛
حالاهمهرجادنبالشونمیگردمپیداشوننمیکنم!