آدما هیچوقت نمیفهمن چقدر دوسشون داریم. وقتی که تصمیم میگیریم دیگه دوسشون نداشته باشیم میفهمن
که خیلی دیره و دیگه مهم هم نیست.
منمیتونم خوب تظاهر کنم که ناراحت نشدم،ولی جالبه توام خیلی خوب میتونی تظاهر کنی که باعثش نبودی..!