eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هر تجربه سختی ك تو زندگیم داشتم زیرش امضای کسایی بوده که دوسشون داشتم .
از‌بیرون‌آرامش‌داشتم اما ازدرون‌همیشه‌درحال‌فکرکردن به‌همه‌چیز‌بودم.
آدما هیچوقت نمیفهمن چقدر دوسشون داریم. وقتی که تصمیم میگیریم دیگه دوسشون نداشته باشیم میفهمن که خیلی دیره و دیگه مهم هم نیست.
آخرش نوبتِ تنهایی من با تو نشد کمتر از سقف و در و پنجره ام آیا من؟
من‌ تو را همانطور دوست داشتم که آرزو می کردم یکی مرا دوست داشته باشد .
من‌میتونم خوب تظاهر کنم که ناراحت نشدم،ولی جالبه توام خیلی خوب میتونی تظاهر کنی که باعثش نبودی..!
الان‌اونجاییم‌که اهلی‌شیرازی‌ میگه : ماییم و نیمه‌جانی ، آن‌هم‌به‌لب‌رسیده!
و اکنون‌من‌تنهام‌در‌مسیری‌که‌باهم‌رفتیم...
مانده‌ام برای تو ؛ رفته‌ای برای دیگری :)
خلاصه ی همه ی بهانه ها این است : تو از یادم نمی روی..
با همچون تویی قصه ها توانم نوشت.