eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
در گیر دو چشمت محو در بوی نگاهت.. ارام ببارد دیده های بی گناهم:))..
چقد این دیالوگ موده : هیچکس بابت رفتاری که با من کرد عذر خواهی نکرد ، فقط منو بخاطر واکنشم سرزنش کردن ..
بیصدا‌ جان‌ میداد ، در‌ هَیاهویِ‌ ذِهنش.
از تو یه یادگاری جا موند تو قلبم که جات بود؛
آوار غمت بر سرم افتاد؛کجایی؟
داشتنت می ارزد به تمام سختی ها..
این روزا حالِ ویرگولُ دارم؛ خواستارِ پایان،محکوم به ادامه دادن.
درد دوا نشد ولی،بغض شد و فقط شکست!
اندر آغوشت من دیوانه‌ی عاشق به‌ سر؛ مثل گلبرگی ز بهر باد،پر پر می‌شود..
شدم ویرانه‌ای از غم،ولی گفتم که آبادم!..
شاید من نبودم دختر کوچولوی مورد علاقش.