eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر باید شب باشم تا تو ماه باشی ؟
تنهایی یه حس درونیه که هیچ ربطی نداره در طول روز با چند نفر در ارتباطی ..
تهِ گالری رفتن خیلی سخته، پره آدماییه که دیگه نیستن ..
کاش بتوان وطن را در آغوش گرفت در آغوش وطن گریست از این همه . . .
در هوایت دل گسستم از همه دلبستگی ها . .
زندگی چیزی نیست، که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.
هشت میلیارد آدم، یکی نیست منو درک کنه.
غرق در افکار پوچ ؛
من در میان جمع و دلم جای دیگر ست...!
ولی دلتنگی هم یه نوع از مرگه که نقاب داره!
‏قیمتِ یه قلبِ سالم هفت میلیارده! بعد کسی که میاد عاشقت میشه ، قلبش رو مجانی در اختیارت میذاره! به‌جای اینکه قلبش رو بذاری تو شیشه و ازش ثانیه به ثانیه مراقبت کنی، خودت یه خنجر برمیداری و محکم درونِ اعماقِ قلبش فرو میکنی! قلبِ آدم‌ها بازیچه‌ی رفتارای نامعلومِ شما نیست.
آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت می‌كنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛ فقط خسته شده از جنگيدن! اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد، بدون روزِ رفتنش نزديكه! بعضی از آدما وقتی باهات می‌جنگن يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بی‌تفاوت می‌شن، يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد می‌دن. از هر جنگی نترس؛ بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناک‌ترن!