eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی‌ازحرفا‌مثل "موفق‌باشید" آخرامتحانیه‌که‌هیچی‌بلدش‌نبودی ، دیگه‌گفتنش‌هیچ‌فایده‌ای‌برای‌آدم‌نداره‌ . . .
شیطان‌فقط‌از‌چشم‌خدا‌افتاد ! وگرنه‌اونم‌فرشته‌بود.. ؛)
-کاش‌قاضی‌بودم‌حکم‌میدادم‌هرشب‌برام شاملو‌بخونی !
اگه‌ نیاز داشتمت و آدم‌ِ موندن نبودی‌ چی؟
‏زندگى‌داره‌هر‌روزهی‌تکرارِ "كى فكرشو ميكرد" ترميشه!
هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمیوفته . .
- تو‌کتاب‌خطاب‌به‌عشق‌به‌قشنگی‌نوشته‌كه : کاش‌میشد‌فکرم‌را‌برایت‌بفرستم‌ك‌یک‌روزِ‌تما‌م‌پرازتو‌بوده‌است!
- راستش‌دل‌کندن‌ازت‌عمیقا‌غمگینم‌میکرد .
خود‌را‌معرفی‌کرد : کولی‌هستم ، کُلی‌درد و خشم.