- توکتابخطاببهعشقبهقشنگینوشتهكه :
کاشمیشدفکرمرابرایتبفرستمكیکروزِتمامپرازتوبودهاست!
اینقدر روابط این زندگی بیهودهست که
آدمی که یه زمانی نزدیکترین بود بهت
یهو دورترین و غریبهترین میشه و اونی
که حتی فکرشم نمیکردی اینقد این دنیا
میچرخه که عزیزترین میشه برات، پس
هیچی دائمی نیست متاسفانه ..
دوست داشتن شاید همینجوریه که جنابِ نزار قبانی میگه:
دلم را که مرور میکنم تمام آن از آنِ توست:)!