eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
حرفاشونو‌قاب‌بگیرید ؛ چون‌همیشه‌عکسشون‌بود!
این‌همه‌ریزش‌طبیعی‌نیس؛/ همسایه ، غیرِ‌همسایه یه‌فور مرامی‌بزنید🥲🤌🏻
موسیقی دردیم و سزاوار سکوتیم با این همه فریاد گرفتار سکوتیم..
همه داریم پیر میشیم تو این خاکِ مُرده .
پس از تحمل آن همه درد ، کسی که به مقصد می‌رسد دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.
اون آدمی که من بهش نیاز داشتم بهم یاد داد که من به هیچکس نیاز ندارم.
‏افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یه‌وقتایی اینجوریه که بی‌تفاوت میشی و حوصله‌ی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه...
قول موندن خواستن همونایی که اخرش رهامون کردن!
اون قسمتی از من ک سعی میکرد آدمارو نگه داره از بین رفته و دیگه وجود نداره.
از یجایی به بعد فقط دلتنگ خودت میشی همونی که حتی دیگه یادت نمیاد کی و کجا جا گذاشتیش!
وقتی از یسری چیزا فاصله میگیری تازه میفهمی اونقدرام نمی ارزیدن،فقط تو زیادی جدیش گرفته بودی و بهش ارزش داده بودی!