افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یهوقتایی اینجوریه که بیتفاوت میشی و حوصلهی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه...
از یجایی به بعد فقط دلتنگ خودت میشی همونی که حتی دیگه یادت نمیاد کی و کجا جا گذاشتیش!
وقتی از یسری چیزا فاصله میگیری تازه میفهمی اونقدرام نمی ارزیدن،فقط تو زیادی جدیش گرفته بودی و بهش ارزش داده بودی!