eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی دلتنگی هم یه نوع از مرگه که نقاب داره!
‏قیمتِ یه قلبِ سالم هفت میلیارده! بعد کسی که میاد عاشقت میشه ، قلبش رو مجانی در اختیارت میذاره! به‌جای اینکه قلبش رو بذاری تو شیشه و ازش ثانیه به ثانیه مراقبت کنی، خودت یه خنجر برمیداری و محکم درونِ اعماقِ قلبش فرو میکنی! قلبِ آدم‌ها بازیچه‌ی رفتارای نامعلومِ شما نیست.
آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت می‌كنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛ فقط خسته شده از جنگيدن! اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد، بدون روزِ رفتنش نزديكه! بعضی از آدما وقتی باهات می‌جنگن يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بی‌تفاوت می‌شن، يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد می‌دن. از هر جنگی نترس؛ بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناک‌ترن!
آدم وقتی چیزی رو فهمیده ، دیگه نمیتونه ندونه ! وقتی که فهمیدم چشمهای زیبایی داری ، وقتی که فهمیدم گودیِ انگشتات همیشه گرمه ، وقتی که فهمیدم موقع لبخند زدن چشات ریز میشع ، وقتی فهمیدم وقتی لب هات میخندند اشکال هندسی رو به بازی میگیرند و مستطیل عمر من میشند ، دیگه بعد از اون نتونستم ندونم ! . ‌. . میدونی چیه؟ آدم میتونه نخواد ، میتونه نره ، میتونه بمیرع ، میتونه سکوت کنه ، میتونه بخوابه ، میتونه خودشو حبس کنه ، میتونه از بین بره ولی عاشق بشه ‌. . ولی نمیتونه دیگه چیزیو ک فهمید و نفهمه میتونستیم چیز هایی ک فهمیدیم و فراموش کنیم اونطوری تحمل زندگی راحت تر بود ولی لعنتی ؛ ای کاش یادم میرفت ک رفتی ای کاش یادم میرفت ک دیگه برای من نیستی
وسیع‌ترین شکل تنهایی، دورماندن از کسی است که دوستش داری. حالا هی جهانت را با غریبه‌ها شلوغ کن...
در تلاش هستم تا آسمان را نگاه کنم؛ اما اتفاقات زمین حواسم را پرت میکند. او بازیگر ماهری است!
خطوط موج دار اشکهایم برروی زمین مانند آن بوسه کهنه بر لبانش تا ابد نا پیدا باقی میماند
یه سری تلاشا مریض‌گونس مثل چی میگی کات کردی میگن پاشو موفق شو حسرتتو بخوره تایه جا شکست میخوری میگن پاشو فلان کارو کن بزار پسفردا چشم بقیه دراد چرا فکرای مریضو پخش میکنین :)؟ ما که نیومدیم خودمونو به کسی نشون بدیم اینجاییم تا برای خودمون ارزش بزاریم چرا کسی باید حسرت مارو بخوره؟
بی‌صدا می‌خورد، بی‌صدا می‌خوابد، دیگر راه رفتنش تق‌تق صدا ندارد.
تنها تو شلوغ ترین جای شهر .
و آخر سر ، در هیاهوی مغزم کسی را کُشتم که روزی بهترینم بود !
خبرنداشتن‌ازحالِ‌من‌بهانه‌ی‌توست🚶🏻‍♂