چرا باید بود و نبود آدمای دورت واست مهم باشه وقتی تو حال بدیات و تو سخت ترین روزهای زندگیت همیشه تنهایی؟
یه چیزی روی قلبم سنگینی میکنه
مثل درد صفحهی آخر یک کتاب خوب
مثل اون نفس عمیقی که میکشی وقتی
کتابی که تموم کردی رو میبندی و کنار میذاری..
همیشه فکر میکردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی، ولی نه، حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدمهایی هستش که باعث میشن احساس تنهایی کنی!
من هیچجا تو زندگیم پشیمون نشدم جز اونجایی که تهش به طرف گفتم: حیف وقتی که واسه تو گذاشتم
اون لحظه عمیقا پشیمون بودم میدونی چرا؟ چون میتونستم بشینم کتاب بخونم، بستنی بخورم، واسه خودم قهوه درست کنم، فصل جدید سریالمو ببینم، ولی وقتمو دو دستی دادم به طرف گفتم بیا عزیزم مال تو، خرابش کن.
دقیقا همون ادمایی که میگن دوست دارم، هیچوقت ناراحتت نمیکنیم، دقیقا از همونا بدترین ضربه رو میخوریم و دقیقا همونا ناراحتمون میکنن!