eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بغض‌فروخرده‌ام،چگونه‌نگریم؟
کاش‌اهمیت‌نمیدادم ، ولی‌متاسفانه‌اهمیت‌میدم ؛)
میتونم‌با‌کسی‌که‌تورومیخادبجنگم ؛ ‌ولی‌کسی‌که‌تومیخاییو نه !
من‌یه سورنام که‌پی نگارش کل‌شهرو‌گشته.
ماازآنان‌که‌تسلایشان‌میدادیم‌غمگین‌تربودیم.
تنهاچیزی‌که‌نگذشته ، گذشته‌هاست . .
ماهیچوقت‌قدرچیزایی‌که‌داریم رو‌‌نمی‌فهمیم و دنبال‌چیزای‌جدیدی‌هستیم تاوقتی‌که‌از‌دستش‌بدیم ... یادآوری‌می‌کنم‌همه‌ی‌ما‌بدون‌هیچ‌تبعیضی . . . !
کاش یکیم تو این دنیا بود ک مارو درک میکرد:)
بلخره یه سالی یه ماهی یه روزی یه ساعتی یه دیقه‌ای یه ثانیه‌ای میخوریم بِهَم :)
‏همیشه کسانی هستند که در نهایت دلتنگی نمی‌توانیم آنها را در آغوش بگیریم بدترین اتفاق شاید همین باشد..