ماهیچوقتقدرچیزاییکهداریم رونمیفهمیم و دنبالچیزایجدیدیهستیم
تاوقتیکهازدستشبدیم ...
یادآوریمیکنمهمهیمابدونهیچتبعیضی . . . !
همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق شاید همین باشد..