eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اول‌بسنجیدد، بفهمید ، ببینید ، درک‌کنید بعد ؛ حرفتونو‌به‌زبون‌بیارین !
واقعا به تصویر کشیدن یه موضوع خیلی بهتر از بیانشه آدما ب چیزای پیچیده خیلی بیشتر دقت میکنن تا چیزایی ک سادن.
ولی به قول شایع : "یه روز بدون اینکه به کسی بگم میرم" میرم یه جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه، کسی سرد رفتار نکنه، طعنه نزنه، تیکه نندازه.. میرم جایی که هیچکس نگاهاش اذیتم نکنه اون روز روزیه که میخوام تنها باشم، تنهای تنها.."
گاهی آدم میمونه بین بودن و نبودن به رفتن ک فکر میکنی اتفاقی میفته ک منصرف میشی و وقتی میخوای بموني رفتاری میبینی ک انگار باید بری . این بلاتکلیفی خودش کلی جهنمه ؛
جالب اینجاست؛ شبها دقیقا دلتنگ همان هایی میشویم که برای فراموش کردنشان جان کندیم.
یه دردایی هست که فقط مال خود خودته نه میشه گفت نه میشه نوشت نه میشه کمک گرفت همش میشه فکر و خیال!
من هیچ‌وقت به‌خاطر رفتن کسی از زندگیم ناراحت نمیشم چون اونقدر به خودم باور دارم و میدونم چجور آدمی هستم که اگر هم کسی روزی منو ترک کنه مطمئنم کسی که از دست میده اونه نه من .
ما در هیچ و پوچ زندگی غرق شده‌‌ایم.
طوری‌باهام‌رفتار‌نکنید‌که‌پشیمون‌شم ازاینکه‌اون‌همه‌احساس‌خرجتون‌کردم : )
دلم‌یه‌اتفاق‌خوب‌میخواد‌ ؛ ازاون‌اتفاقا‌که‌ازشادی‌دستات‌شروع‌میکنه‌به‌لرزیدن
بدیِ‌ماهایی‌که‌شب‌ها‌بیداریم‌ اینه‌که ؛ به‌جای‌اینکه‌به‌آینده‌فکرکنیم ، به‌گذشته‌فکر‌میکنیم . .