eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
غم مخور جانا در این عالم که عالم هیچ نیست!
آیاکلمات‌واقعابه‌درد‌میخورند؟ اصلا‌می‌شودبا‌کلمات‌توضیح‌داد ک 'درد' چه‌برسر‌ما‌‌می‌آورد؟
"‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شب بخیر غارتگر شبهای بی مهتاب من منتی بر دل گذار یک شب بیا در خواب من"
‏خیلی‌ممنون‌بدنیا‌اومدیم چندسالم‌زندگی‌کردیم ؛ خوش‌گذشت ، دیگه‌نمی‌خوام !
در پیله من، حسرت پروانه شدن بود.
وقتی یکی بهتون میگه مواظب خودت باش نگید تو هم همینطور ، بگید : منم دوست دارم ؛
گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده باشد.
آره ماه قشنگه ولی تاحالا خودتو تو آینه دیدی؟!
ك مُرد در من ، هر آنچه زنده بود .
هرچقدرم بگی من تنهاییو دوست دارم ، بازم دلت میخواد اون یه نفر که خودت میدونی کیه واقعا حواسش بهت باشه.
هیچکس براش مهم نیست که چه چیزایی مانعت‌ شدن ، فقط نرسیدنتو‌ می‌بینن .