همیشهباورداشتهام
آدمهاییکهبیتفاوتاند و مسائلرازودازخاطرمیبرندبینهایتخوشبختاند . .
چراکهمروراتفاقات و آدمهایگذشتهتوراذرهذرهآبمیکند.
میگفت :
هزارنفررابوسیدهامتابتوانم -یکنفر رافراموشکنم!
و منازاندوهپنهانآدمهاییکه
تنبهبوسهیفراموشیاوندادندغممگرفت ؛))
به نظرم
" از تو توقع نداشتم"
غمگین ترین جمله ی دنیاس ..
یعنی میگه؛
ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم؛
تو دیگه نباید خراب می کردی .. !