eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه‌باور‌داشته‌ام آدمهایی‌که‌بی‌تفاوت‌اند و مسائل‌رازود‌از‌خاطر‌میبرند‌بی‌نهایت‌خوشبخت‌اند . . چراکه‌مروراتفاقات و آدمهای‌گذشته‌تورا‌ذره‌ذره‌آب‌می‌کند.
می‌گفت : هزارنفررابوسیده‌ام‌تابتوانم -یک‌نفر را‌فراموش‌کنم! و من‌ازاندوه‌پنهان‌آدم‌هایی‌که ‌تن‌به‌بوسه‌ی‌فراموشی‌اون‌دادند‌غمم‌گرفت ؛))
‌‌انقدرافکارم‌روبه‌تو‌بافتم‌که‌الان کلافم ؛)!.
به‌روز و روزگارخود ، گهی‌گِریَم‌گهی‌خندم ؛)
مثل حوصله ای؛هیچوقت ندارمت .
کی مونده که تو بمونی ؟
خبرت هست که شب های دلم بی تو کویر است یا که بازم به خیالت دله من سنگ صبور است؟:)
به نظرم " از تو توقع نداشتم" غمگین ترین جمله ی دنیاس .. یعنی میگه؛ ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم؛ تو دیگه نباید خراب می کردی .. !
‏یه‌عالمه‌حرف‌نگفته‌هست که‌گوشه‌دلمون‌داره‌خاک‌میخوره