بگردین یکیو پیدا کنین که خسته و داغون و له شمارو هم با جون و دل بخواد:)!
و گرنه که آدم زرق و برقدار رو که همه دوست دارن.
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید، نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی، بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب می کند.
کاش میشد داد زد و گفت :
اگه ساکتم ، اگه مغرور شدم ، اگه عصبیم ، اگه الکی میخندم ، اگه از همه فرار میکنم ، اگه دورمو خلوت میکنم ، بخاطر غرور نیست ، فقط حالم بده ؛)
یه روز صب که از خواب بیدار میشی
میبینی همه دردا تموم شدن
همه غصه ها از بین رفتن
با خوشحالی میری جلو آینه که موهاتو مرتب کنی میبینی تصویرت توش نیس.
برمیگردی میبینی جسمت رو تخت جامونده ؛)