eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بگردین یکیو پیدا کنین که خسته و داغون و له شمارو هم با جون و دل بخواد:)! و گرنه که آدم زرق و برق‌دار رو که همه دوست دارن.
یادمه یکی جمله قشنگی میگفت: یادت باشه شخص درست زندگیت هیچوقت ازت خسته نمیشه!:)
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید، نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی، بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب می کند.
مرگ درمانیست برای اتمام درد زندگی؛ و اکنون ، درمانم ارزوست .
دل دادم ولی دلدار نیس! دلبرم دل برده اما یار وفاداری نیس!
چه دردناکه داستان نفهمیدن ها، اینکه هیچ کدوممون درک کافی نداریم!
کاش میشد داد زد و گفت : اگه ساکتم ، اگه مغرور شدم ، اگه عصبیم ، اگه الکی میخندم ، اگه از همه فرار میکنم ، اگه دورمو خلوت میکنم ، بخاطر غرور نیست ، فقط حالم بده ؛)
بُغض‌كرديم‌وحسودان‌جهان‌شاد‌شدند:)
دلت جایِ دگر بودُ غمت کنج دلِ ما ؛)
‌ یه روز صب که از خواب بیدار میشی میبینی همه دردا تموم شدن همه غصه ها از بین رفتن با خوشحالی میری جلو آینه که موهاتو مرتب کنی میبینی تصویرت توش نیس. برمیگردی میبینی جسمت رو تخت جامونده ؛)