کاش میشد داد زد و گفت :
اگه ساکتم ، اگه مغرور شدم ، اگه عصبیم ، اگه الکی میخندم ، اگه از همه فرار میکنم ، اگه دورمو خلوت میکنم ، بخاطر غرور نیست ، فقط حالم بده ؛)
یه روز صب که از خواب بیدار میشی
میبینی همه دردا تموم شدن
همه غصه ها از بین رفتن
با خوشحالی میری جلو آینه که موهاتو مرتب کنی میبینی تصویرت توش نیس.
برمیگردی میبینی جسمت رو تخت جامونده ؛)