میرید واسه خودتون پزشک خانواده میگیرید که خدایی ناکرده فشارتون بالا پایین نشه؟
ما دست و پامون قطع میشه چای نبات میخوریم یه دور دیگه در بیاد؛
ببخشید اگه عصبانی میشدم
زیاد سوال میپرسیدم
حسودی میکردم
ببخشید اگه زیاد پیام میدادم
ببخشید اگه بلد نبودم بی خبر باشم
تا جذاب بنظر برسم ولی خب اینو مطمئنم
که هیچکسی شبیه من دوستت نداشته و نداره...
این تو ؛ اینم همه ی آدما ؛)