یکیو میخام فقط بشنوه و بشنوه و بشنوه.
تموم که شد محکم بغلم کنه و بگه خودم باهات هستم درستش میکنم برات؛
خیلی وقتا دلمخواست وقتی حوصله نداشتی واز دنیا سیر میشدی
بگم من کنارت میمونم و همیشه حرفاتو میشنوم و میتونی رومحساب کنی
اما خب من هیچوقت جایی تو زندگیت نداشتم!