یهجا خوندم نوشته بود؛
یک نفرُ دوبار پیدا نمیکنی،حتی توی همون آدم
چه واقعیت دردناکی..!
من متنفر بودن از آدمارو بلد نیستم.
فقط برام بی اهمیت میشن،دیگه نگرانشون نمیشم،دیگه اهمیت نمیدم کجا میرن،چیکار میکنن،با کی میرن،همین.