eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
باهم حرف نمیزدند،مثل خیلی از روزها که قهر میکردند،و این او را از درون میشکست.
فک می‌کردم هیچ‌وقت قرار نیست بی‌تفاوت بودنو یاد بگیرم، ولی الان می‌بینم دیگه هیچ چیزی از یه حدی برام مهم تر نیست، نه آدما، نه سلامتیم، نه روحم و نه هر چیز دیگه‌ای.
‏توفیلم "Passengers" یه‌دیالوگی‌هست‌که میگه : توانقدبه‌جایی‌که‌باید‌باشی‌فکر‌میکنی که یادت‌میره‌ازجایی‌که‌هستی‌لذت‌ببری ؛ یکم‌زندگی‌کن !
سنگی‌که‌پرت‌میشه ، حرفی‌که‌زده‌میشه ، موقعیتی‌که‌ازدست‌میره ، زمانی‌که میگذره و دلی‌که‌بشکنه‌هیچوقت‌نمیشه ایناروبرگردوند ؛ حواسمون‌باشه.
شازده کوچولو گفت:چرا دیگه ندارمش؟ روباه جواب داد حتما بهش گفتی چقدر دوسش داری.
گفت : یک مصرع بگو از چشم ناز دلبرت؟ بعد از آن شاعر شدم دیوان نوشتم جلد جلد!
من که اصرار ندارم؛ تو خودت مختاری. یا نرو یا بمان یا نگهت میدارم!
اینجا نشد اون دنیا باشه قرار منو تو ..
یه روز که حالم خوب شد، برات تعریف می‌کنم وقتی نبودی چی بهم گذشت.
تهش خودت میمونی و یه مشت افکار بی معنی؛