eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏توفیلم "Passengers" یه‌دیالوگی‌هست‌که میگه : توانقدبه‌جایی‌که‌باید‌باشی‌فکر‌میکنی که یادت‌میره‌ازجایی‌که‌هستی‌لذت‌ببری ؛ یکم‌زندگی‌کن !
سنگی‌که‌پرت‌میشه ، حرفی‌که‌زده‌میشه ، موقعیتی‌که‌ازدست‌میره ، زمانی‌که میگذره و دلی‌که‌بشکنه‌هیچوقت‌نمیشه ایناروبرگردوند ؛ حواسمون‌باشه.
شازده کوچولو گفت:چرا دیگه ندارمش؟ روباه جواب داد حتما بهش گفتی چقدر دوسش داری.
گفت : یک مصرع بگو از چشم ناز دلبرت؟ بعد از آن شاعر شدم دیوان نوشتم جلد جلد!
من که اصرار ندارم؛ تو خودت مختاری. یا نرو یا بمان یا نگهت میدارم!
اینجا نشد اون دنیا باشه قرار منو تو ..
یه روز که حالم خوب شد، برات تعریف می‌کنم وقتی نبودی چی بهم گذشت.
تهش خودت میمونی و یه مشت افکار بی معنی؛
هدایت شده از -نام‌ِ‌آبیہ‌او!'
- چنل‌ -نام‌آبیه‌او' قصد‌ داره لیست همسایگیشو آپدیت کنه. آمارتون +1K و با‌ وایبتون اوکی باشم. برای‌ ادامه‌ی همسایگی یا همسایه شدن لطفا این پیامو فور کنید و لینکتون رو برام بفرستید!.. @BluemeO
‏آدما وقتی میرن، ‏یه ته مونده از خودشون باقی میزارن توی ذهن و دل فرد مقابل شون، ‏که نه گذشت زمان نه یه آدم دیگه، ‏نمیتونه از بینش ببره.
ی روزی تبدیل به نفرت میشه، بهترین حس!