در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ چیز قابل پیشبینی نیست، باور دارم نداشتنِ احساس خوب، کاملاً طبیعی است. عیبی ندارد اگر حالمان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرقِ بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی نشوید، شاید واقعاً نمیدانید در دنیا چه خبر است.
یه دیالوگ بود که میگفت...
دردا به مرور زمان خوب میشن و تنها چیزی
که ممکنه بعد ها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی و دوس داشتن و علاقه نشون دادن نسبت به آدما برات یه غیرممکن میشه .