eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
-گویی‌همه‌خوابند‌کسی‌رابه‌کسی‌نیست.
-موود الانم؟ یک‌روح‌نا‌آروم ، یک‌جسم‌خسته و یک‌مغز‌پرازفکر و خیال‌های‌بیش‌ازحد.
در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، باور دارم نداشتنِ احساس خوب، کاملاً طبیعی است. عیبی ندارد اگر حال‌مان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرقِ بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی نشوید، شاید واقعاً نمی‌دانید در دنیا چه خبر است.
یه دیالوگ بود که می‌گفت... دردا به مرور زمان خوب میشن و تنها چیزی که ممکنه بعد ها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی و دوس داشتن و علاقه نشون دادن نسبت به آدما برات یه غیرممکن میشه .
تو مرو گر همه رفتند غمی نیست، تو باش.
حتی به ذهنتم نمیرسه که چقدر برام مهمی و چقدر تو زندگیم بهت نیاز دارم ؛)
‌- نیازمند کنسرت محسن چاووشی ك بخونم : ‹‍ همون ك عمرتو برد ازون ازون چه خبر :)! ›
صدات از جهنم بیاد قید بهشتُ میزنم .
جدی اینایی که دوستون دارنو از کجا میارید؟
آدم بی‌دلیل یه آهنگ رو دوبار گوش نمیکنه آدم بی‌دلیل دوبار به چشم های کسی نگاه نمیکنه آدم بی‌دلیل به یک نفر دو بار فرصت نمیده من بی‌دلیل که روزامو به تو فکر نمیکنم هیچ تکراری بی‌دلیل تبدیل به تکرار نمیشه:)))