در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ چیز قابل پیشبینی نیست، باور دارم نداشتنِ احساس خوب، کاملاً طبیعی است. عیبی ندارد اگر حالمان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرقِ بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی نشوید، شاید واقعاً نمیدانید در دنیا چه خبر است.
یه دیالوگ بود که میگفت...
دردا به مرور زمان خوب میشن و تنها چیزی
که ممکنه بعد ها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی و دوس داشتن و علاقه نشون دادن نسبت به آدما برات یه غیرممکن میشه .
آدم بیدلیل یه آهنگ رو دوبار گوش نمیکنه
آدم بیدلیل دوبار به چشم های کسی نگاه نمیکنه
آدم بیدلیل به یک نفر دو بار فرصت نمیده
من بیدلیل که روزامو به تو فکر نمیکنم
هیچ تکراری بیدلیل تبدیل به تکرار نمیشه:)))
یک روز
من سکوت خواهم کرد،
و تو آن روز برای اولین بار
مفهوم "دیر شدن" را
خواهی فهمید...